[linux] Auto log-out

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Středa Září 8 14:17:26 CEST 1999

On Wed, Sep 08, 1999 at 02:04:06PM +0200, jeeff - Lubos Balat wrote:
> Hi
>
> neviete ako nastavit automaticke logoutovanie z telnetu???? Uz ma to
> dost hneva (ooo ake slusne slovo) ked ma stale server vykopava.
> Idealne by bolo, keby sa dalo nastavit, ze pre vnutorne IP (192.168.x.x)
> by auto log-out bolo vypnute (alebo aspon nastavit na nejaky rozumny cas
> = 1 hodinu)

oo a nebude to v tom ze pre ine ip nemas ziaden timeout a potom je to uplne
inak .. a to ze mas maskaradu a ta si musi robit tabulku ktory port
na ktory ma prepajat a dava tam timeouty a teda ked nemas alive spojenie tak
casom vyprsi tiemout na maskare a holt smola ... spojenie spadne.
 .. da sa to obist a napr tak ze si nechas na telnete furt nieco co robi
alive ... napr spustene elm ... ;-) mam kamarata ktory to tak
robi

caf

--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)