FLAME: [linux] Klavesnica???

Matej Kovac matej na pobox.sk
Středa Září 8 23:33:49 CEST 1999

<FLAME>
Jack, pozri si archivy tejto konferencie... o lokalizacii sa tu pisalo
naozaj dost, a to som na tejto konferencii len asi 4 mesiace. skus si
precitat nieco ako Slovak-HOWTO, pozri sa na http://rak.isternet.sk/,
najdes tam kopu odkazov, medzi nimi aj na slovensky lokalizacny tym. a
tiez na ich mailing list. a na spustu utilit a dokumentov - ako aj na
spominany xreconfig.

prepac ze som trochu nezdvorily, ale za posledne dva tyzdne si asi treti
co sa to pyta (alebo mi tak rychlo bezi cas??). ak nahodou nemozes
browsit a tvoja internet konektivita je len mail - co naozaj
nepredpokladam, posli mi osobne maila a ja ti poslem attachmentom
stranky, dokumentaciu, utility etc.

chcem este povedat ze to ide do konferencie, lebo o netiquette sme sa tu
uz trochu bavili a navrh na posilanie netiquette ob-mesiac nepresiel...
mam iny navrh... co keby spravca nakonfiguroval listserver aby na koniec
mailu pridal adresu kde unsubscribnut a kde su archivy? staci jeden
riadok. a ked som bol pri netiqette, obcas by sa tam mohol objavit
riadok/dva - ako napriklad: NEPOUZIVAJTE VELKE PISMENA. ZNAMENA TO KRIK.
alebo subjekt 'Klavesnica??' je zly. nespecifikuje presne o co ide (mam
na mysli ze sa moze jednat ako o lokalizaciu pod iksami, v terminaly, o
prehodenie BS<->DEL, .....a tak.). Mam dojem ze to bolo v tejto
konferencii: subjek 'Otazocka'... to ma dorazilo a iba som stlacil
delete.

ospravedlnujem sa ak som niekoho urazil a dakujem za pochopenie.

</FLAME>
--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."