[linux] pozor na sambu

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Pátek Září 10 11:37:10 CEST 1999

Peter Surda wrote:

> zeby zle nastavene admin users a force user? Alebo security = share?
>
> Bye,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>
>
> --
>    If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
>                 ...Oh, wait a minute, he already does.

bohuzial nie
z toho som uz vyrastol...
problem je v tom (ja mam verziu 2.0.5a-1) ze ked zadate interfaces a k
tomu IP tak to zacne robit
vyssie spominane problemy su konfiguracneho charakteru avsak napriklad
samba 2.0.3 takyto preslap dovolovala s prehladom....
ten kto pouziva sambu nech sa na to mrkne

dzony

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |
        webmaster of sites @ bicba.sk |