[linux] PC graficka stanica conf. pod Linux.

Valter Valter na atlas.cz
Sobota Září 11 07:08:02 CEST 1999

> chcem si postavit $SUBJ. Robit chcem len s 2D grafikou. GIMP, XV
> Neviem zistit:
> 1. Ci existuje moznost stiahnutia fotografii z NikonCoolPix950 pod Linux?
Pravdepodobne nie (je ich malo).

> 2. Aky procesor?
Zalezi na moznostiach. Celeron 400-500 MHz, Dual Celeron
400-500 MHz, Dual PIII > 550 Mhz
V kazdom pripade to chce spstu pamete 128+ MB (radsej 256+)

> 3. Aka graficka karta? (iba 2D 3D nepotrebujem nie som gamer)
Matrox Millenium, Matrox Millenium G200, Matrox Millenium
G400.
Ale staci aj ATI Rago Pro II (8 MB, AGP, 1600x1200 true
color 75 Hz)
Dost zavisi aj od monitora. Prepokladam zodpovedajuci
17-19-21.

PS: Prides niekedy pozriet do Mierova
--
Nic proti Windows, ale poznam aj prijemnejsie formy
masochizmu !