[linux] ppp0, cgi-bin

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Sobota Září 11 16:20:04 CEST 1999

Nazdar

  Neviem co sa to stalo s pocitacom ale uplne blbne...
Teda
Nemozem rozchodit ppp0, pricom spojenie cez kppp ide perfektne.
Nastavujem ho cez linuxconf, aj sa snazi zavolat, spoji sa ale asi pri
prihlaseni do siete ma problemy.Chvilu sa snazi a potom sa odpoji.

Predcasom mi toto iste spojenie fungovalo. Mozno to je tym ??? ze som len
rekompiloval
jadro (stare) a uz je "cert na streche".

Volba aby bolo aktivovane pri boote je vypnuta no on i cez to sa snazi
natahovat tento modul pri starte. Pozeral som skript network v
/etc/init.d/ a on (asi spravne) nasiel $boot_interfaces.=ppp0.
V /etc/sysconfig/network-script/ifcfg-ppp0 je polozka ONBOOT="no".
	Uz neviem ????

Este by asi pomohlo vypis pri spojeni (volba debug) ale vo
/var/log/messages nic nieje,
tak neviem kde mam hladt informacie o pripajini pppd.

Dalsi problem. je v httpd.
Vsetko ide len ked spustam daky cgi skript tak zareve ze nepozna cestu do
http://127.0.0.1/cgi-bin/ ??? (nastavene v linuxconf...aj cesta ku cgi)
Pricom tiez nedavno to frcalo...

S pozdravom
		Mizu