[linux] ErrorDocument

Matej Kovac matej na pobox.sk
Neděle Září 12 18:37:54 CEST 1999

Ernest Beinrohr - OERNii wrote:
> Teda, okrem 401, ten ked pristupujem na miesto, ktore je chranene heslom,
> namiesto toho, aby vratil nieco ako "HTTP/1.0 401 Author..." vrati
> "HTTT/1.0 200 OK" a telo mnou definovanej stranky. No a browser samozrejme nevie
> ze
> sa jedna o heslovu stranku, heslo si nevypita a zobrazi iba tu error stranku.
>
> Ked odkomentujem  "#ErrorDocument  401" tak to sice nezobrazi peknu stranku,ale
> aspon to fici. Moja otazka, preco to nejde ? Robim daco zle?

nie som apache/php guru ale... pouzivas v tom php scripte funkciu
header()? totiz ak ju nepouzijes a tvoj header je len content-type:
text/html, apache tam prida header sam - v tomto pripade 200 OK lebo (po
redirektovani na tvoj php script) nenastala v podstate ziadna chyba - a
nie je to ani dokument na ktory treba autorizaciu... skus teda v kazdom
dokumente poslat extra header so spravnym error code...

btw, myslim ze je to rfc2069 kde sa pise o postupe autorizacie basic aj
digest... naozaj odporucam precitat...

--
Matej Kovac     | blgts: "software je jediny priemysel, kde
matej na pobox.sk  | moj brak kupia -- a zhrabnem aj za podporu."