[linux] Tlac s diakritikou, pine

ico root na localhost.localdomain
Čtvrtek Září 16 11:47:20 CEST 1999

Da sa nejako tlacit s diakririkou? Skusal som pouzit lpr, ale zlyhalo na
plnej ciare (asi nieco s fontami...:-)))
Tusim nieco take, ze by bolo pred kazdym "diakritickym" pismenom treba
zadat cez escape-sekvencie tvar toho pismena. Nevie niekto, ako sa s tym
vysporiadat? Neberiem odpovede typu "skus to z X-ov", "pouzi WordPerfect"
a podobne. Potrebujem vytlacit txt subor z konzoly (kodovanie iso8859-2).
Mam tlaciaren Epson LQ 570+.

Otazka 2: Nevie niekto, ako sa da v pine pouzivat diakritika? Ked sa
snazim napisat "s~" - S s makcenom, tak mi vynada, ze nepozna taky prikaz.
Toto sa asi nebude dat...
(Ha, o otázku menej. Stačilo sa iba pozrieť na nastavenie. Teda už mi na
toto nemusíte odpovedať, spravil som to, čo som mal urobiť hneď :-)))

Vdaka.

--
Ico <ico na podvodnik.cz>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.