[linux] VideoCD player

beko beko na profi.sk
Čtvrtek Září 16 12:57:36 CEST 1999

Account for security wrote:

> Ma niekto nejaky VideoCD/MPEG player? Skusal som uz mtv, ale nemal som
> zvuk (v X perfektne ide zvuk aj s esound).
>                 Thomas J

Ja ho mam a ide my ale neviem mu nastavit nejaky buffering lebo potom to
bez toho seka a uz som sa dnes na to pytal. Nemas s tym skusenost ? zvuk
treba povolit. ked mas to graficke ovladanie tak tam sa zvuk vypne po 30
sekundach ale z prikazove hriadku programom mtvp: ukazka ako sa to spusta:
mtvp vcd:1 -df -a1 -s0  to ide a treba to nastavit prepinacom -ax, kde x
je kvalita zvuku od 0 po 2. Ale ja som nerozbheol fullscreen. Viem ze
treba dopysat nieco do X86Config ale neslo mi to skus mi poradit....
Diki.                                    Cau Peter