[linux] Tlac s diakritikou, pine

Henrich Fukna henrich na sasro.sk
Čtvrtek Září 16 13:25:33 CEST 1999

-----Pôvodná správa-----
Od: ico <root na localhost.localdomain>
Pre: konfera <linux na rak.isternet.sk>
Dátum: 16. september 1999 13:12
Predmet: [linux] Tlac s diakritikou, pine

>Da sa nejako tlacit s diakririkou? Skusal som pouzit lpr, ale zlyhalo na
>plnej ciare (asi nieco s fontami...:-)))
>Tusim nieco take, ze by bolo pred kazdym "diakritickym" pismenom treba
>zadat cez escape-sekvencie tvar toho pismena. Nevie niekto, ako sa s tym
>vysporiadat? Neberiem odpovede typu "skus to z X-ov", "pouzi WordPerfect"
>a podobne. Potrebujem vytlacit txt subor z konzoly (kodovanie iso8859-2).
>Mam tlaciaren Epson LQ 570+.

Epson LQ570+ tusim nema vo svojej ROMke nase fonty (aspon ta co mam tu ja v
robote). Takze moznosti su asi tak tri:
1. pokusit sa zohnat ROMku s nasimi fontami
2. pomocou escape si tie nase fonty vyrobit, ako si uz naznacil (na to treba
manual k tlaciarni)
3. vytlacit to z graficky orientovaneho prostredia, kde sa vyuzije graficky
vystup (vid. Windows :-)

Moznost cislo 4: transformovat diakritiku do ASCII a tak vytlacit (pokial sa
da ozeliet ta diakritika :-)

Henrich Fukna
S.A. spol. s r.o.
Račianska 155