[linux] VideoCD player

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Září 16 16:02:52 CEST 1999

Ahoj,

On Thu, 16 Sep 1999, Dado Jan wrote:

> Mne sa podarilo, ale fullscreen bol rovnako velky ako normal, a zvysok
> obrazovky len zaciernil...

Ak mas v XF86Configu nadefinovanu spravnu verlkost obrazovky,
presne taku, ako ma Mpeg, tak to ide automaticky nahodi a ide to.
Problem je len s tym, ze som sa docital, ze mtvp
nieje mozne prerusit. A mali pravdu. Jedine MagicKey
fungoval (skusal som CTRL+C, CTRL+ALT+BackSpace, CTRL+ALT+Del).
Asi narocky to nechcu vyriesit, pretoze problem v tom nevidim.

				Cau.
						SAL