[linux] Problem so zvukom z CDROM

Jaroslav.Bachorik na ic-group.no Jaroslav.Bachorik na ic-group.no
Čtvrtek Září 16 17:41:44 CEST 1999

a zvukovka funguje? pretoze je hafo zvukoviek, ktore maju problem sa pod
Xami rozbehnut ... napr. aj moj TBS Montego. Musel som si nahodit OSS, aby
som nieco pocul. Teraz to uz chodi, aj ked iba 20 minut a potom musim
restartovat OSS :) (alebo si kupit OSS drajver ...)

                    JRD

Omnia animal post coitum triste
                                   \/
 Jaroslav Bachorik, Ing.
 e-mail: jaroslav.bachorik na ic-group.no
 web   : <not known yet>
 tel.  : +47 22 12 13 26
 mob.  : +47 91 83 81 95

Jan Nemsak <nemsak na arcgeo.sk> on 16.09.99 13:25:36

Vennligst svarlinux na rak.isternet.sk