[linux] shutdown error

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Září 17 08:19:01 CEST 1999

Jaroslav Jelinek wrote:

> Robi mi to tak isto (pri shutdown -h). Tiez mam AMD K6-2/300, ale neviem
> ci tos tym suvisi.

aj na linux na linux.cz maju takyto problem
ja bisom skusil vypnut power off po shutdowne (v jadre) a ak nabudu problemy tak
je chyba v danom module a potom uz len BUG REPORT.

> apm daemon sa da vypnut ale pochybujem ze to pomoze.

jadro z podporou APM pri bude nieco keca (verzia ...) ak ti tam nic nenapise tak
aj tam moze bit chyba.

--
Nase poslani v zivote neni mit uspech,
ale v dobre nalade pokracovat