[linux] shutdown error

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Září 17 11:16:31 CEST 1999

Ahoj,

On Fri, 17 Sep 1999, Jaroslav Jelinek wrote:

> Jednu vec viem naisto. Nesuvisi to s procesorom ani s kernelom. Robi mi
> to od kedy som menil MB na Chaintek.

Tak teraz si mozes byt skoro isty, ze to nebude ani motherboardom.
Brat ma totizto QDI ... MVP3 a robi to presne to iste,
a to ani nema ATX zdroj. Ale akosi pozeram, ze mame vsetci MVP3
chipset.
Inak nejaka velka zavada to nieje, pretoze v tom case su uz disky
davno odpojene a vlastne nic sa pokazit nemoze.
Je to len esteticka chyba (resp. mozno to niekomu nevypne pocitac).

				Cau.
						SAL