[linux] Problem so zvukom z CDROM

Remenar_Milan na ebo.seas.sk Remenar_Milan na ebo.seas.sk
Pátek Září 17 15:06:27 CEST 1999

ODZGAN Jan <odzgan na intrak.tuke.sk> on 16.09.99 13:07:55

Please respond to linux na rak.isternet.sk

 Pre:         linux <linux na rak.isternet.sk>

 kópia:       (bcc: Milan Remenar/7479/ebo/slovenske elektrarne/sk)

 Vec:         Re: [linux] Problem so zvukom z CDROM