[linux] I can't help myself

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Pondělí Září 20 09:44:44 CEST 1999

Ahojte vsetci,

konecne som sa dopatral mail-listu kde si mozem o Linuxe a mojich problemoch
s nim pokvakat aj po slovensky.
        Hned z ostra, pretoze ma tlaci cas, o mojom probleme. Skor ako by
som sa pustil do nejakych 'marnych' pokusov som si chcel overit, ci moj
zamer je realizovatelny a ake problemy ma mozu stretnut. Chcel sa opytat, ci
je mozne, ze by mi bezala aplikacia chodiaca na SUN Sparck (tusim 10) pod
UNIX-om, aj na mojom Linuxovom PC. Program chcem iba FTP-pnut a bez nejakej
instalacie priamo binarny subor spustit. Priznam sa, ze si neviem
predstavit, ci to moze fungovat, aj ked sa s Linuxom uz nejaky ten mesiac
trapim.
        Moje PC bezi pod Red Hat 6.0 a je to bezne PC 233MHz Pentium a 94MB RAM.
OK. Srdecna vdaka za pripadne odpovede.

Martin

Martin Kavec Dipl. Eng.
NMR Research Group