[linux] I can't help myself

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pondělí Září 20 10:31:37 CEST 1999

Martin Kavec wrote:
> Chcel sa opytat, ci
> je mozne, ze by mi bezala aplikacia chodiaca na SUN Sparck (tusim 10) pod
> UNIX-om, aj na mojom Linuxovom PC. Program chcem iba FTP-pnut a bez nejakej
> instalacie priamo binarny subor spustit.

zalezi na distribuciach.  ak na sune bezi redhat a program co chces
spustit je v baliku NAZOV-verzia.noarch.rpm, stiahni si ho a
nainstaluj.   to ale pochybujem, pravdepodobne to budes musiet
zkompilovat.  baliky noarch su vacsinou len baliky s konfiguracnymi
subormi alebo so scriptami.  akakolvek binarka (teda spustacia) musi byt
pre dany procesor - ak nepomyslas pustat sunove binarky cez emulator
sunu na pc... existuje nieco take vobec?  to by som chcel vediet ako
rychlo to slape... :-)  ak mas na sune iny unix (teda nie linux), asi by
som sa o spustenie binarky ani nepokusal...

Matej Kovac
matej na pobox.sk