[linux] Oracle Server 8i LINUX licencia

Cecetka.Robert na zsr.sk Cecetka.Robert na zsr.sk
Pondělí Září 20 14:16:53 CEST 1999

Cauko

Tiez som sa o to zaujimal. V skratke mi bolo povedane, ze ORACLE je FREE pre
vyvoj, ale pri nasadeni v praxi uz musis kupit licencie. Nakolko som kamosa
s jednej nemenovanej firmy poprosil o test ORACLE pod Linux-om , zistili sme
, ze pod Linuxom to ide viac menej aj bez licencii. Do kedy to vsak neviem?

Robert