[linux] CMI8330

Peter Strelec beko na profi.sk
Úterý Září 21 19:34:36 CEST 1999

Jozef Cervenansky wrote:

> Caute.
>
> Vsimol som si, ze nejaky chalan tam ma problemy so zvukovkou tohoto typu.
> Tento typ mam aj ja. Pozeral som ten subor pre instalaciu tej SC a je tam jeden problemik.
> Su tam spomenute prikazy :
>
> sbin/insmod mpu401 bla, bla
> sbin/insmod sb bla, bla
> atd.
>
> Chcel by som sa spytat, ak nechcem stale takto inicializovat moduly, kde mozem zapisat
> tento skriptik, aby sa to vzdy po starte spustilo s tymi parametrami.
> Vdaka za pomoc.
> S pozdravom ostava Jozo.

Prave teraz som to robil jednemu cloveku tak tu je prolozeny vypis /etc/conf.modules

alias sound ad1848
pre-install sound insmod sound dmabuf=1
alias midi opl3
options opl3 io=0x388
alias midi mpu401
options mpu401 io=0x330 irq=10
options ad1848 io=0x530 irq=9 dma=1 soundpro=1

este jedna vec. Vsimol som si ze tuto kartu je celkom sranda rozbehnut lebo
na niektorych doskach som ju rozbehlo ako SB16 teda s tu spominanym modulom sb a s
parametrami io=0x220 irq=5 dma=1 dma16=5 - klasicky sound Blaster 16. (SoundBlaster 16 VIBRA
som zatial vzdy dokazal rozbehnut iba ako 8bit sound blaster.)
 a na niektorych som to urobil takto. Verte neverto ten sb mod som nemohol rozbehnut za ten
svet na 9 irqcku mi neisiel a on tam mal NE2000 (ISA) kartu na 5 IRQ !!! Man set samozrejme
nemal a nemal som ako prepnut do pnp rezimu.