[linux] Problem s Adaptec AIC 7880 on board

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Středa Září 22 09:01:18 CEST 1999

Hi, PSIkappa,
=============

> Pri boote to hlasi:
> (scsi0) <Adaptec AIC-7880 Ultra SCSI host adapter> found at PCI 10/0
> (scsi0) Wide Channel, SCSI ID=7, 16/255 SCBs
> (scsi0) Downloading swquencer code... 419 instructions downloaded
> a dost, pri tomto masina zatuhne.

Mozbyt, ze si nejako nerozumie jadro s tymto SCSI cipom, alebo tam este
vznika nejaky konflikt s inymi ovladacmi alebo drivermi.

Ak Ti mozem navrhnut, skus vykompilovat nove jadro, najlepsie 2.2.12, ktore
bude priamo v sebe obsahovat ovladace vhodne pre tu masinu, na ktoru chces
instalovat Debian. Potom na instalacnej diskete ("Rescue Floppy") je nejaky
skript, tusim installkernel alebo ako, pomocou neho si na instalacnu disketu
nainstaluj to jadro, ktore si si prave vykompiloval.

Debianovske diskety bootovacie obcas tuhnu, obvykle  pri pripadoch, ked si
nejaky driver zmyli zariadenie v pocitaci.

Skus - ja som si takto musel poradit a velmi sa mi to vyplatilo.

Vela stastia.

Vsetko dobre praje
Peto Paluch
* Peter Paluch , Kukucinova 939/35 , 024 01 Kysucke Nove Mesto *
* mobil: +905 16 44 32 , domov: +421 826 421 2542              *