[linux] Problem s Adaptec AIC 7880 on board

Ronald Pupala rony na mail.pvt.sk
Středa Září 22 20:14:18 CEST 1999

Miroslav Vasko wrote:

> znamy problem Debianu. s tymto radicom sa skratka neznasa. musis si stiahnut nove boot-floppies zo siete (obrazy diskiet) a pouzit tie.
>
> Miro.

     Ahojte

   To asi nemyslite vazne, mne tento radic na doske Asus P2L S naskocil z fleku este
na Hamm-e , a odvtedy s nim neboli, ziadne problemy a dnes slape na Slink-u s 2.2.12
jadrom a tiez sa nestazuje, ani system ani ja .   A co ma spolocne distro s jadrom,
skompiluj  podporu SCSI, s povolenim vyrobcom specifickych nastaveni, + low level  driver
pre AIC 7xxx a nemal by byt problem.
                                                                                       Rony