[linux] Tlaciaren

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Čtvrtek Září 23 09:59:14 CEST 1999

> dlhsi popis

Myslim, ze netreba. On len nevie, ako vobec pridat tlaciaren.
Zda sa , ze pouziva redhat, a tak by som mu poradil:
pod X spusti control-panel, vyber si ikonku tlaciarne, a ostatne sa iste
dovtipis. Potom, ked budes tlacit, a chces tlacit na inu ako default (lp)
tlaciaren, tak musis dat lpr -P menotlaciarne

Tot vsjo. A este, aby bolo jasne, control-panel spusti ako root.

				Jano