[linux] diald

Musec, Milan M SSSRO-IT/X Milan.M.Musec na OPE.shell.com
Pátek Září 24 10:10:31 CEST 1999

Mam taky mensi problem z diald. Potrebujem, aby sa linux automaticky
konektol ces isp na inet pri poziadavke mimo lokalnej siete. pppd mi funguje
spoji sa a vsetko ide len by som to potreboval aby sa to robilo automaticky.
Mozno je zadrhel niekde v maskarade ktoru pouzivam. Ale ked mi funguje pppd
a ja potom pouzijem presne tie iste (z malymi upravami) options do
diald.conf tak mi diald nic nespravi. Diald sa spusta pri bootovani. Vytvori
sl0 a potom nastavim default route na sl0. No a ked poslem nieco mimo siete
tak diald nie a nie nadviazat spojenie. Mam RH60. Ked som mal RH50 tam
existovala taka vec ako request-route co bol script ktory sa spustal ked
nenasiel v route tabulke kam ma poslat packet. To by sa mi teraz velmi
hodilo, ale v adresary unmaintained som nasiel aj request-route co ma
naramne zarmutilo. Vie niekdo o niecom podobnom alebo popripade vie mi
poradit kde moze byt problem s tym diald. Vdaka ...