[linux] AHA1510

Peter Surda h9650205 na zechine.wu-wien.ac.at
Neděle Září 26 15:18:57 CEST 1999

Dariel wrote:

> Zdravim
Cau.

> Kedysi davno som rozchodil subj. A teraz si neviem spomenut ako.
> Viem ze som daval do lilo.conf nieco ako append aha152x=IRQ,IO
> alebo tak nejak.

Ja mam nieco take tiez (neviem presne ci nie nahodou 1505 ale nechce sa
mi otvarat kysnu).

> Da sa nejakym sposobom zistit ci subj s IRQ=11 a IO=340 zije ?
> Hodnoty som vycital z W95

1- skompilujes jadro a nieco pridas do lilo.conf (uz neviem co ale dade
je to napisane)
2- alebo loadnes modul. Mne to fachci automaticky, v conf.modules mam
alias scsi_hostadapter aha152x
options aha152x aha152x=0x140,11

to prve je io, druhe irq.

o ostatne sa postara kerneld/kmod (ja tam mam 2.0.35)

--

   Bye,    Shurdeek AKA Shurdo & HXDFDRRHX [STQ]
   E-mail: surda na bigfoot.com

--
gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck; \
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper

Dudes! May the Open Source be with you.