[linux] Apache - PHP

Mario Letko letko na ns.slovkaufring.sk
Pondělí Září 27 11:38:16 CEST 1999

On Thu, 16 Sep 1999, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> Hovori o PHP4, nie o PHP3, pozor ! Ja na takejto kombinacii prave bezim
> a fici mi to... Co znamena, ze stale nic -- vrati ti to ako HTML stranku
> alebo ti da moznost sejvu (neznamy content-type) ?

Caute.
Tak k tomuto by som sa rad pripojil.
Ide mi sice 'iba' o PHP3 ;-)...
Urobil som presne to, co bolo poradene ako prve - tj. odkomentoval som to.
A co sa tyka toho druheho - dava mi to moznost "sejvu" (ale spravny
content-type).
Preco?
Ak sa nemylim, malo by to fungovat klasicky na xzy.html s obsahom napr.:
<? echo "Text"; ?>

...nie?

Mario
letko na ns.slovkaufring.sk