[linux] Modem

Matus Martinak tief na hit.sk
Pondělí Září 27 12:01:12 CEST 1999

Dňa Po, 27 sep 1999 ste napísali:
> Idem stavat novy WEB server. Bude to PIII 450, 128MB RAM. Potreboval by som
> poradit, ci nahodou niektore nove dosky pripadne procesory nemaju s LINUXOM
> problem. Rad by som zostal pri distribucii Red Hat.
> Moze mi tu niekto poradit lacny interny modem blemovo konfigurovatelny
> pod Linux?
> Pripadne by ma zaujimali ine problemove zariadenia, ktorych sa treba
> vyvarovat.
> Keby bol niekto ochotny SUKROMNE prekonzultovat "Idealnu konfiguraciu" bol
> by som velmi povdacny.
> Bye JOPO
> [...]
Zdravim.

Interny bezproblemovy modem asi ani neexistuje :-).
Ale vazne. Nemal som nikdy problem s internymi modemami ktore maju
na doske jumpre s nastavenim irqcka a podobnych hluposti.
Problem su PnP modemy for windows, mnohe z nich bez driveru
pre windows ani neskrtnu. Osobne som skusal ellcom 9600 interny
a supra express 336 a po nastaveni irqcka isli v podstate bezproblemovo.

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk
----