[linux] Hack Widows 2000

behan behan na samsoft.sk
Pondělí Září 27 17:58:27 CEST 1999

Niekto menom Matej Kovac napísal:

> mam dojem ze som to spominal, ale teraz neviem ci na tomto liste...

> m$ nechce platit profesionalnym betatesterom, tak si najima zadara
> newbikov... ziadny clovek ktory seriozne testuje bezpecnost os  sa do
> toho nepusti kedze v robote je za to zaplateny a pre m$ by to robil
> zadara. iba ak by bol taky fanous do win ako my do lin, co :-))

> poteste sa: po prvom anouncnuti tejto spravy na bugtraq-u domena
> windows200.com jedoducho prestala existovat... neviem ako dlho to bolo
> offline, nezaujimam sa o win az tak, ale naozaj ma to potesilo :-). a
> [...]

Rad by som doplnil ze to vol iba oznam nie moje osobne presvedcenie,
a co sa tyka toho co potom ked to hacknem ?
Nic ty vies kde je chyba a cely microsoft moze "zosaliet" ze tam nejaka
diera je (a nie jedna) , ze ju niekto pozna a ze tym niekto nie je prave on.
Tot vsjo , com som chcel dodat ;-)
--

    " They said I need Windows 95 or better, so I've installed Linux "

    Samuel Behan
    student 1. rocnika
    Fakulty riadenia a informatiky ZU Zilina
    clen SKLUGu ( http://www.sklug.sk )
    Email: samsoft na bigfoot.com