[linux] TEAC PD

Ronald Pupala rony na mail.pvt.sk
Pondělí Září 27 20:34:52 CEST 1999

jandik na atlas.cz wrote:

> Zdravim vas,
>

> Kroky, ktore som vykonal po precitani Optical Disk HOWTO:
> 1> preinstaloval som niekolkokrat RedHat a zistil som ze
>    pokazde ho detekoval len ako CD-ROM ( na /dev/hdd ).
> 2> precital som vacsinu nastaveni v snahe chopit sa slamky
> 3> pokusal som sa mu priradit (na /dev/hdd)v fstab aj ine formaty
>    nez iso.... , nepomohla ani zmena parametrov ( default,rw, ...)
> 4> po niekolko dnovom trapeni som to vzdal, vypol som pocitac
>    a nechal ho zapadnut prachom ( pokus o vidieranie )
> 5> rozhodol som sa napisat do konferky :|
> 6> cakam a dufam ... .

> [...]

       Ahoj

    Neviem co vsetko si prestudoval, ale generic zariadenia ako
napalovacky, MO disky ,
na IDE pracuju cez SCSI emulaciu. Ostatne tak isto je to aj na Win98,
ako som videl.
Neviem ci  je zrovna tato mechanika podporovana, ale vseobecne platny
postup je asi
takyto:
 1. skompilovat jadro s podporou generic SCSI zariadeni a sucasne s SCSI
emulaciou
     na IDE rozhrani
2.  lil-u povedat ze na primarne zariadenie na druhom IDE radici sa ma
pozerat ako
      na SCSI zariadenie t.j.  append = "hdc=ide-scsi"
3. spustit lilo
4. rebootnut
5. zistit , ci konkretne zariadenie je podporovane, a toto urobit ako
prvu vec, aby si
     sa zbytocne netrapil s ostatnym
Alebo :
6 . mozes to vsetko vykompilovat ako moduly, ale mne sa nechcelo sa s
tym velmi prplat.
Pokracujeme:
7. po reboote skontrolovat sg* zariadenia v /dev/ a syslog, ci tento
dane zariadenie pri reboote
    nasiel.  Ak ano je to v suchu a malo by byt pristupne cez /dev/sg*
A nakoniec ci toto zariadenie je podporovane vyrobcami softwaru na
napalovanie je uz na tebe.

  Vela zdaru praje

  Rony