[linux] TEAC PD

jandik na atlas.cz jandik na atlas.cz
Úterý Září 28 10:06:11 CEST 1999

  Ahoj !

Som rad vasim prispevkom a takto to dopadlo pri ich "aplikovani".
Zacal som s mailom od pana M. Vaska.

> aky suborovy system pouziva ta mechanika? nie je to nahodou UDF?

Nepoznam tento suborovy system. Poprosim blizsie info.
Mechanika zvlada podla HOWTO vsetky suborove systemy, vratane
ext2, ja mam predformatovane media v msdos (FAT 16)

> co tak skusit /dev/hdd1 ?

Po zmene v fstab a nasednom mount -nuti zahlasi
if is /dev/hdd   vfat or msdos
   mount: Nenajdene ziadne medium
if is /dev/hdd1  vfat or msdos
   mount: /dev/hdd1 has wrong major or minor number

> zip mam napriklad na  /dev/sda4

Tato cast mailu ma inspirovala az tak ze som skusal aj dalsie kombinacie,
najma s /dev/sxx hoci som "scsi" nemal :(((
Pretoze aj kolegovi sa detekuje zip, ako scsi.
Window$ pouzivaju "ASPI scsi" na taketo "device" , avsak pri tejto mechanike
sa nenainstalovali. Windoze pouzivaju na nu "PCI Bus Master IDE Controller".
Nakoniec som sa vratil k povodnemu stavu.

/dev/hda5   /                ext2    defaults                   1 1
/dev/hda6   swap             swap    defaults                   0 0
     :
     :
/dev/hdd    /mnt/cdpd        iso9660 noauto,ro,user,exec        0 0

> skus sa pozriet prikazov "fdisk /dev/hdd", ake su tam oddiely
  a postupne ich pripajat.

Vzhladom na to ze ho berie ako CD -rom ... .

Prave som obdrzal mail od Ronalda P., v ktorom sa potvrdili niektore
moje "tusenia" , hoci o emulacii "scsi - ide " pod linuxom som nemal potuchy,
v HOWTO bolo totiz pisane o Panasonic LS100x a ta nanestastie nebola IDE.
Dakujem, dam Vam opat vediet co a ako. Este raz

thx a lot, bye

__0o(*.*)o0__________jandik na atlas.cz