[linux] minimum pamate

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Září 28 14:27:40 CEST 1999

> no, neviem, co chces bezat na tom servri, ale ja som robil routra/mail
> server/dns server na 486/66 s 8 MB RAM a 120 MB HDD a instalacia
> debian potato bola bez problemov

Ha-haaa, ja mam 486/66, 20 MB RAM, 3,2 GB HDD ako primarnu masinu a ide mi
tam skoro vsetko. Nepouzivam X-y, lebo su pomale a nepotrebujem ich.
Chcel som len povedat, ze 486-ka je *vykonna* masina (pocuvam aj
mp3-ky!!!), zatial som novy pocitac nepotreboval, kedze windows
nepotrebujem.
S tou 386-kou ale nakoniec nic nebude, lebo je to znackovy pocitac Compaq.
Je super az na to, ze sa nan neda pripojit disk. Teda pripojit sa da, len
on ho akosi neberie. U kamosa som sa dozvedel, ze to moze byt tym, ze nie
je original compaq. On ma v robote jedno pentium compaq, z ktoreho ked
vytiahne default hdd a da iny, tak mu to ani nenastartuje a vyhodi error.
Takze tato otazka (ako spojazdnit 386-ku) je uz bezpredmetna...

Ico.