[linux] sendmail a spustanie ext. programov

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Září 29 10:52:03 CEST 1999

Ahoj,

On Wed, Sep 29, 1999 at 10:13:23AM +0200, Matus Martinak wrote:
> Mam nasledovny problem. Rozbieham majordomo, a po zadefinovani
> do aliases ho odmieta sendmail spustit z nasledovnou hlaskou :
> sh: majordomo not available for sendmail programs
> 554 "|/usr/local/sbin/majordomo"... Service unavailable
> ..
> Odmieta spustit vlastne hocijaky program. Ma sendmail
> defaultne zakazane spustatie programov ?

Tiez som mal podobne problemy, ked som presiel na novy
sendmail.

Nechcel mi spustat programy z ineho adresara, ako je
/etc/smrsh

Ked som tam spravil linku, tak to islo vpohode.

				SAL