[linux] fifo,radio-net

Pavel Stano jr. stanojr na hirocem.sk
Středa Září 29 21:17:37 CEST 1999

Ahoj

niekde som cital, ze sa da vytvorit miesto normalneho .sh_history suboru
fifo subor (myslim ze co do nho vlozim pojde na standardny fstup do nejakeho
spustitelneho programu, ako pipe, ibaze sa ten subor tusim vola fifo) a ten
historiu zo shelu posiela na nejaky program a ten ju potom spracuje, moze
poslat na inu masinu atd.... kvoli ochrane
ja len ci sa to da spravit a ak ano tak potom ako ?

toto sa sice netika priamo linuxu , ale nemam sa na koho obratit:
ocova firma , ktora je pripojena na inet je vzdialena od baraku 1,5 km a ja
sa pripajam na nu modemom
chcel by som byt stale on-line ale potrebujem nejaku radiovu-net kartu . mne
uplne staci 1kbps( telnetnem sa na linux web pozeram lynxom postu pozeram
pineom atd... )
neviete my poradit nejaku  ultralacnu radio sietovku ???

Pavel Stano jr.