[linux] AX.25

Matus Martinak tief na hit.sk
Čtvrtek Září 30 07:52:11 CEST 1999

Dňa St, 29 sep 1999 ste napísali:
Mozes mi plz. poslat strucny popis ako to rozbehat ? Skusam to
s pomocou AX25-HOWTO, ale som s toho magor ( mozno mensi
ako na zaciatku ale stale dost velky ). Rozbiehavam to cez zvukovky.
Jadro som nakompiloval s AX25 aj s podporou SM, stahol a nakompiloval
som aj ax25-utils. Doma mi to bezi na DOS-e s flexnetom a gp,
druhu stranu scem spreavit nejak automaticky nech sa na nu z domu mozem
hlasit. KLucovanie spravene mam a funguje.

diki

--
----
Matus 'TiEF' Martinak