[linux] kdevelop 1.0 pada

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Čtvrtek Září 30 11:24:21 CEST 1999

At 09:17 AM 9/30/99 +0200, you wrote:
>duffy na snowball:bin%./kdevelop
>using filler
>Colortype 6 is rgb/alpha
>zsh: segmentation fault  ./kdevelop
>
>kompilacia prebehla v pohode, bezim na kde 1.1, to iste mi robila aj
>verzia 0.3, padne to ked pouzivam wizarda na vytvorenie novej
>aplikacie. Vie mi niekto povedat kde moze byt problem?
>Dikez
>Rado
>                              ---D-u-f-f-y---t-h-e---M-i-n-d-f-l-y-e-r---
>                          -=www.duffy.sk=-=duffy na duffy.sk=-=00-421-91-7765077=-
>                                             -=ICQ 25915231=-

Aku verziu Kdevelop-u pouzivas? Uz je vonku (asi tyzden) beta verzia 1.0.3.
Ja ju mam nainstalovanu a 'vsetko' zatial frci. Skus sa pozriet do
konferencie, ci uz niekto o tvojom probleme nepisal. Je pravda, ze bety sa
dost od seba lisia; dost much sa vychytalo uz len medzi 0.2 a 0.3.

Caf.

Mato

Martin Kavec Dipl. Eng.
NMR Research Group