[linux] AX.25

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Září 30 10:33:16 CEST 1999

Matus Martinak wrote:

> Dňa St, 29 sep 1999 ste napísali:
> Mozes mi plz. poslat strucny popis ako to rozbehat ? Skusam to
> s pomocou AX25-HOWTO, ale som s toho magor ( mozno mensi
> ako na zaciatku ale stale dost velky ). Rozbiehavam to cez zvukovky.
> Jadro som nakompiloval s AX25 aj s podporou SM, stahol a nakompiloval
> som aj ax25-utils. Doma mi to bezi na DOS-e s flexnetom a gp,
> druhu stranu scem spreavit nejak automaticky nech sa na nu z domu mozem
> hlasit. KLucovanie spravene mam a funguje.
>
> diki
Ak bi som mohoj ja by som mal o to tiez zaujem po to m co som sodral vsetky
vyhladavace co poznam som zohnal tri navody dmva my nesli vobec
a posledny skonci ked chcem rozchodit z axutils axatach alebo tax nejak
tak my vyprskne ze nemoze citat 'axports' zufalo som mu dal prava 777 ale nic.
(386/40;8Mb RAM;330Mb HDD;BayCom modem;Jadro 2.0.38;AXutils 2.42...//neviem
presne)

--
Ludska blbost a dobrocinost su nekonecne!

				Urcite nato prisiel niekdo skor ako ja :(
*
Zz_indigo /*Marek Blasko*/