[linux] Mesa + 3DFX

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Září 30 12:22:26 CEST 1999

Mam probelm skor dva.

1.) Mam karu z voodoo RUSH zohnal som si Xserver ktory to zvlada ale balicek
nejde nainstalovat lebo prepisuje veci z XFree86-SVGA (co nieje problem je to
uprava tochto servra) ale aj z XFree86 (adresar modules)
ako ho donutit aby to nainstaloval? mam to nakopirovane a vhodne popremenovavane
ale chcel by som ciste riesenie v 'man rpm' som nic nenasiel alebo som to
nepochopil.

2.) Mam stiahnutu mesu z podporou 3dfx skusal som nastavit enviroment akoje
napisany v README.3Dfx ale nic vsetko ide cez softverovy reendering az na jeden
program a ten si robi sam autodetekciu karty a potom ju pouzije ten program ide
bez problemov a tak richlo ze ta moja sunka to sama nikdi tak nevipocita.

konfiguracia:
CPU	AMD-x5-p90-160 (to je pretaktovana x5-p75-133 bez problemov 1 rok)
MEM	12Mb	(bude 44Mb)
HDD	850Mb
GRAFIKA	2Dcast alliance AT25/AT3D 4Mb	3Dcast voodoo rush 2Mb (su spolu)
ROZLISENIE 640x480 16bit
--
Ludska blbost a dobrocinost su nekonecne!

				Urcite nato prisiel niekdo skor ako ja :(
*
Zz_indigo /*Marek Blasko*/