[linux] Netscape 4.61 pada

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Září 30 15:42:45 CEST 1999

Ahoj,

On Thu, Sep 30, 1999 at 02:32:47PM +0200, Gasparovic Peter wrote:
> Netscape 4.61 mi pada pri otvarani stranok, ked treba spustit Javu. Napr.
> www.radio-koliba.sk - zacne tahat stranku, v stavovom riadku napise Starting
> Java... a nasledne padne aj spolu s ostatnymi otvorenymi oknami Netscapu.
> Mam RH6.0 a pouzivam KDE.

  tento problem sa tu uz spominal. Problem sa da riesit velmi jednoducho
vyhodeniem retazca ":unscalled" z konfiguracie font servra
(resp. Xservra, ak font server nepouzivas).

Zatial som stale neprisiel na to, preco s takto nastavenymi
fontami netscape pada, ale mam to uz overene z viacerych
zdrojov, ze po takejto uprave na Jave padat prestane.

Skusal som spominanu adresu a ide mi vpohode.
Mam RH6.0 a NC 4.6.

				Cau.
						SAL