[linux] TEAC PD

Ronald Pupala rony na mail.pvt.sk
Čtvrtek Září 30 22:13:39 CEST 1999

jandik na atlas.cz wrote:

>   Ahoj,
>
> No a tu sa to zacalo - nech som to napisal akokolvek, stale lilo hlasil
> "syntax" chybu a bez lila sa nic nove nedeje.
> Len pre istotu uvadzam, co som do neho mal dopisat .-|
>  append = "hdc=ide-scsi"
>
> Zatial dakujem (sorry ze este otravujem s takymi detailami).
>
> __0o(*.*)o0__________jandik na atlas.cz

  Ahoj

A nainstaloval si novo skompilovane jadro tam kam patri ?
T. j. kroky  cd /boot/;
                      cp
/usr/src/adresar_zdrojakov/arch/i386/boot/bz(z)Image ./meno_kernelu  ;
A potom lilu prikazat nanovo precitat lilo.conf v ktorom uz je aj ten
append prikazom cd /;
lilo ;  a potom az reboot .  Lebo ak si neskopiroval novu konfiguraciu
kernelu do /boot/meno_kernelu, tak tento ti po reboote stale zavadza stary
kernel, a ten nemoze poznat
prikaz append = "hdc=ide-scsi" , lebo v nom nie je skompilovana emulacia
scsi devices na
ide radici.

Toto asi bude tvoj problem

Pekny vecer prajem vsetkym