[linux] Hardware

Ronald Pupala rony na mail.pvt.sk
Čtvrtek Září 30 22:30:55 CEST 1999

Jozef POCUCH wrote:

>  Chcel by som zakupit nasledovny hardware a rozbehat na tom LINUX 6.0
> distr. RedHat 6.0.motherboard MATSONIC ALI100grafická karta Typhon S
> virge-Dx 3D AGP 4 MBProcesor Intel PII 400 Mhz64 MB RAMHD WD Expert 20
> GBJe ta konfiguracia OK? Ak ma nieko zle skusenosti dajte mi PRIVATE
> vediet.Diky JOPOjpocuch na usdkt.sk

     Ahoj

  Ked to budes kupovat, tak si to  daj poskladat, lebo nam pri domacom
skladani neslo
z 10-tich funkcnych pamatovych modulov 8.  A tie co isli boli 8 ns
PC 100 64m ASUSTEK,
a nejaky 7 ns noname s m-chipmi Toshiba.  Takto sa vyvarujes prave
tohoto problemu.
Inac chipsety ALI neviem ako su podporovane v Linuxe.  Tento problem sme
mali na
novom stroji bez OS.

Rony