[linux] ip_always_defrag

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Úterý Srpen 1 20:43:40 CEST 2000

To moze byt v norme, vsak /proc/* nie su skutocne subory na disku, ale
len vytvorene v pamati. Takze vsetko co tam napises, v skutocnosti odosles
priamo jadru, a vsetko co odtial precitas ti zase jadro posiela spat.
Predpokladam
ze to co odtial citas su nejake statistiky tykajuce sa toho defragmentovania
(ale neviem, skus pozriet dokumentaciu).

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm