[linux] CBQ problem

carcass carcass na gmx.net
Středa Srpen 2 23:49:49 CEST 2000

Zdravim,
skusal som CBQ, ale stale dostavam hlasku "RTNETLINK answers: Nepripustny
argument" - chyba mi nieco v kerneli alebo kde moze byt problem ?
Chcel som shapeovat dialup pre lokalnu siet (nech zije sranda ;)), ale
nezoberie mi ani len prve riadky pre downstream a upstream :
tc qdisc add dev eth0 root handle 10: cbq bandwidth 28Kbit avpkt 1000
tc qdisc add dev ppp0 root handle 20: cbq bandwidth 28Kbit avpkt 1000

- skusal som aj zvacsit bandwidth - ci nahodou take smiesne prenosove
rychlosti vobec podporuje - nepomohlo
Samozrejme ze ked som to spustal tak ppp0 fungovalo.
any ideas ?

-----

			carcass
					  carcass na gmx.net