[linux] CBQ problem

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Srpen 3 08:24:23 CEST 2000

Zdravim,
s najvacsou pravdepodobnostou ti chyba nieco v kerneli, pozri si docu, ci
tam mas zakompilovane vsetko potrebne... je toho viac ako dost...
Ten zapis je spravny a ta hodnota kludne moze byt.

PSIkappa
psi na bicba.sk