[linux] linux a virusy

Tomas Tudja mamsafajn na hotmail.com
Čtvrtek Srpen 3 08:38:31 CEST 2000

>From: Email konferencie <konfera na frida.fri.utc.sk>
>To: linux na rak.isternet.sk
>Subject: Re: [linux] linux a virusy
>Date: Wed, 2 Aug 2000 17:20:25 +0200 (CEST)

>rozdiel v

>zamedzuje
>skriptove
>uz
>hacker
> >

>;-) ja mam jednu ochranu proti hackerom, vysoko spolahliva, na
>    ziadnom z pocitacov na ktorych to mam spustene sa este hacker neobjavil
>
>bash> halt

> [...]

Ja si myslim, ze lepsou ochranou pred hackermy je bud sam byt hackerom,
alebo nepripajat stroj do siete, dat si poriadne heslo a zaheslovat boot
positaca v setupe biosu - to preto, aby sa nedala pouzit volby linux single
pri boote, ktora umoznuje zmenit heslo unixov bez toho, aby ste vedeli stare
heslo. Ale najlepsie je fat mat pocitac stale vypnuty, len potom je tu aj
take riesenie, za ho nemat :)).
mamsafajn