[linux] linux a virusy

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Srpen 3 09:07:19 CEST 2000

Tomas Tudja wrote:
> Ja si myslim, ze lepsou ochranou pred hackermy je bud sam byt
> hackerom, alebo nepripajat stroj do siete,

preco? ja mam nastavene sietovky, routovanie, paket filtre a koniec
nebezi tam nic ani len inetd vobec nic. a ak zozeniem dalsi seriak tak
bude na obrazovku davat len logi ale aj to si rozmyslim

> dat si poriadne heslo a zaheslovat boot positaca v setupe biosu - to
> preto, aby sa nedala pouzit volby linux single pri boote, ktora
> umoznuje zmenit heslo unixov bez toho, aby ste vedeli stare
> heslo.

co tak restricted v lilo conf? a v skripte pre init1 si pitat heslo? a
je v prdeli aj ked je za masinov ;) jedine jak to hacknut je nabutovat z
disketi (ak sa da) ale tomu moze zabranit but bios alebo disketovu nemat
;)))

> Ale najlepsie je fat mat pocitac stale vypnuty, len potom je tu aj
> take riesenie, za ho nemat :)).

:)

> mamsafajn

ja tiez ;)

--
|#| mail                                      |?|X|

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-