[linux] fetchmail a sendmail

Milan Musec milan.musec na pobox.sk
Čtvrtek Srpen 3 16:13:14 CEST 2000

zdravim,

mam taky problemik. mam nainstalovany rh60 mam nakonfigurovany sendmail a fetchmail pomocou scriptu sendmail-conf. vsetko je ok. chcem teraz nainstalovat mandrake71. vsetko bolo ok. nakonfiguroval som sendmail a fetchamil pomocou sendmail-conf. problem  nastal ze pri stahovani posty pomocou fetchmail ju stiahne ale nikde sa ta posta neukaze. nastavil som fetchmail tak aby stihol postu z pop3 konta na konto na linuxe. ked som si dal podrobny vypis fetchmail -v tak aj ukazal ze mail stiaholk kolko bytov ale mail som nikde nenasiel jednoducho sa stratil. vie mi niekto poradit preco sa tak divne sprava. pritom ked som dal naspat hardisk so starym rh60 tak vsetko fungovalo ok.

milan