[linux] linux a virusy

Robert Varga niteshadow na hq.alert.sk
Čtvrtek Srpen 3 16:26:43 CEST 2000

On Thu, Aug 03, 2000 at 09:07:19AM +0200, Blasko Marek wrote:

> co tak restricted v lilo conf? a v skripte pre init1 si pitat heslo? a
> je v prdeli aj ked je za masinov ;) jedine jak to hacknut je nabutovat z
> disketi (ak sa da) ale tomu moze zabranit but bios alebo disketovu nemat
> ;)))

v momente ako mas hackera fyzicky za masinou, tak jedine na co sa mozes
spoliehat je hardwarove zabezpecenie. Co mi zabrani rozobrat komp, vymenit
BIOS (alebo clearnut CMOS), nabootovat z diskety ? A na co by som bootoval,
ked si mozem rovno vybrat vsetky zaujimave komponenty (HDD, flashcards,
etc.), zobrat si ich domov a v pohode ich strcit do systemu, kde mam uplnu
kontrolu JA. [mount /dev/hdc1 -t ext2 /mnt/stolen_data] Popripade, ked
bude na to cas/moznost tak ten HDD potom vratim.

Ja si myslim, ze ak su na masine kriticke data, tak akykolvek down time by
mal byt lahko zistitelny a taktiez by mal vyvolat reakciu IRL, co dostane
kazdeho hackera.

--
Kind regards,
Robert Varga