[linux] linux a virusy

Tomas Tudja mamsafajn na hotmail.com
Čtvrtek Srpen 3 16:44:20 CEST 2000

Robert Varga wrote:
>v momente ako mas hackera fyzicky za masinou, tak jedine na co sa mozes
>spoliehat je hardwarove zabezpecenie. Co mi zabrani rozobrat komp, vymenit
>BIOS (alebo clearnut CMOS), nabootovat z diskety ? A na co by som bootoval,
>ked si mozem rovno vybrat vsetky zaujimave komponenty (HDD, flashcards,
>etc.), zobrat si ich domov a v pohode ich strcit do systemu, kde mam uplnu
>kontrolu JA. [mount /dev/hdc1 -t ext2 /mnt/stolen_data] Popripade, ked
>bude na to cas/moznost tak ten HDD potom vratim.
>
>Ja si myslim, ze ak su na masine kriticke data, tak akykolvek down time by
> [...]

Ano, mas v podstate pravdu. Ale potrebujes na to srubovak :)) a krv v pucke.
Okrem toho, keby si si zobral hardware domov, tak by si zmenil system a v
podstate ho aj znicil - co nie su charakteristicke ciny spravneho hackera -
v tom momente by si prestal byt hackerom. Mimochodom, velmi ma zaujima
hardwareove zabezpecenie. Posli mi o tom pls. nejake info na private e-mail,
aby sme nezatazovali konferenciu, ok?
mamsafajn
aj ja mam hlad - idem jest slaninu s chlebom, horcicou a zavaranymi uhorkamy
- NECH ZIJE VIDLACINA!!!!!