[linux] OT: net bridge for DOS

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Neděle Srpen 6 14:36:24 CEST 2000

Caute
Mam taky problem (teda v podstate to ani nie je problem, ale...). Chcem
spravit siet, ktora ma fyzicky > 150 metrov. Preto by bolo treba dat do
stredu bridge. Na to vsak mam iba staru 386-ku, kde linux sice rozbehnem,
ale nestoji to za to.
Dopocul som sa, ze existuje aj nejaky program, ktory robi bridge aj v dose
a vraj bezi aj na 286-ke. A prave to by som potreboval.
Neviete mi niekto poradit, kde by som ten program zohnal?
Diky.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.