[linux] problem s ICMP packet recieved

Peter Střelec beko na profi.sk
Pondělí Srpen 7 20:13:08 CEST 2000

> Trochu si typnem,
>    niekto sa tam u vas na sieti snazi a ARP floodovanie. Kernel
>    dostal icmp packet ktory si nevyziadal a tak keca ze to blbost.

No ono to nekeca kernel ale ked dam ping na IPcku na ktorom mam sietovku
alebo na meno kompu tak mi to vyhlasije.

> A   typnem si znova ak ti poviem(napisem) ze sa prijimanie/akceptovanie
>    takychto packetov sa da vypnut niekde v /proc/net/ipv4/icmp_*.
>    Btw. to ti napisal kernel alebo co ???

pisal to ping meno.domena.sk (toto je meno kompa z ktoreho sa pingujem sam
na seba)
a vypise mi to. Ked sa pingujem niekam inam napr. na DNSko tak je to fajn.
Ked sa pingujem na www.altavista.com tak to ide tiez a nic nepise. Proste
piso t o len vtedy ked pingujem seba.