[linux] OT: net bridge for DOS

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Srpen 7 18:23:21 CEST 2000

Ivan Malich wrote:

> Dopocul som sa, ze existuje aj nejaky program, ktory robi bridge aj v dose
> a vraj bezi aj na 286-ke. A prave to by som potreboval.
> Neviete mi niekto poradit, kde by som ten program zohnal?
> Diky.

Ano, existuje, pozri www.tetrasoft.sk. Staci na to 286 a disk.mechanika a dve
karty.
Do troch kariet je to free, inak sa za to plati a vie to aj funkciu bridge.
Ak by si tam uz nic nevidel, lebo neviem ako na tom su, tak ja to mam
stiahnute aj so sw.
Inak, sa mylis, jeden segment na koaxe podla normy moze byt dlhy 185 m, nie
150 m, a ak mas bezstanicoivy spoj medzi dvoma kartami od 3Com, tak az do 300
metrov.
Inak ak mas este nejake otazky k tomuto, tak sa kludne ozvi.

mior