[linux] Padajúci Linux :-((

Michal Vadila michal na penguin.cz
Úterý Srpen 8 16:25:16 CEST 2000

V poslednej dobe (s najväčšou pravdepodobnosťou od doby keď som si
upgradol na RH 6.2 alebo na kernel 2.2.16) sa mi pomerne často stáva, že
mi úplne vytuhne Linux. Prebieha mi to asi takto, že ak sa prepnem na
nejakú konzolu kde ešte nie som prihlásený, zadám užívateľské meno, heslo
(obidve sú správne) - objaví sa Last login atd. a to je vsetko. Nepomáha
ani prepnutie na inu konzolu, ani nič iné. Všetky procesy ktoré bežali
normálne pokračujú, problém je v tom, že žiadny nový proces sa
nespustí. Dokonca vytuhne aj shutdown, reboot, ctrl+alt+delete.

Ešte šťastie, že to nevyblokuje tlačítko RESET :-))) to funguje spoľahlivo
ako jediný spôsob pokračovať ďalej.

Nestretli ste sa niekto s týmto? Neviem ako pokračovať, v logoch nie je
nič, na konzole sa nevypíše nič. Stáva sa to nepravidelne cca 2-3x do
týždňa a lezie mi to riadne na nervy.

Ak sa nemôžem spoľahnúť v Linuxe už ani na konzolu, tak to s ním ide
riadne dole vodou :-(( teda aspoň s Redhat-om ak tipujem správne.

Michal

--
http://www.penguin.cz/~michal
mailto:michal na penguin.cz